Gwarancja i serwis


Drodzy klienci i partnerzy

Wszystkie towary(z wyjątkiem materiałów eksploatacyjnych) objęte są gwarancją jednego roku od momentu otrzymania towaru, jesteśmy pewni jakości wytwarzanych produktów i bez zbędnych problemów usuwamy wszystkie możliwe wady.


Co zrobić, gdy:

1. Zamówiony towar ma jakiś defekt.
W tym przypadku, będąc w oddziale DHL lub innej firmy kurierskiej, należy zgłosić ten fakt do naszego managera.
(pod warunkiem, że otwieranie opakowania i sprawdzanie towaru odbyło się w obecności przedstawiciela firmy
DHL lub innej firmy kurierskiej).
*Nasi specjaliści sprawdzają każdy towar przed wysłaniem.
2. Zakupiony towar po jakimś czasie przestał działać jak należy.
2.1 Jeśli okres gwarancji towaru nie upłynął, firma dokona naprawy gwarancyjnej lub wymiany sprzętu bez dodatkowych opłat.
Przed wysłaniem towaru, prosimy o kontakt z naszym managerem.
2.2 Jeżeli termin gwarancji upłynął, produkt może być przekazany do punktu serwisowego w celu usunięcia problemów
* Zajmujemy się sprzedażą tylko produktów wysokiej jakości, które mają niezbędne certyfikaty jakości!

Jakieś pytania?  Skontaktuj się z naszym konsultantem i oszczędź czas!
Kontakty: telefon: +48730717016 (Whatsapp)
e-mail: biuro@showplus.pl


Umowy gwarancyjne:

1. Gwarancja obowiązuje od daty sprzedaży towaru.
2. W przypadku, gdy towar ulegnie uszkodzeniu bez winy kupującego w ciągu okresu gwarancji, sprzedawca zobowiązany jest do
naprawy lub wymiany wadliwego towaru bez dodatkowych opłat.
3. Naprawy gwarancyjne i serwis wykonywane są w ciągu 30 dni roboczych, wyłącznie za okazaniem niniejszej karty gwarancyjnej.
Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas trwania naprawy.
4. Sprzedawca nie ponosi zobowiązania gwarancyjnego w przypadkach:
- mechanicznych, termicznych, chemicznych i innych uszkodzeń towaru;
- awarii z powodu nieprzestrzegania zasad użytkowania towaru;
- samodzielnej naprawy lub modernizacji sprzętu;
5. Gwarancją nie są objęte materiały eksploatacyjne i inne części, które mają ograniczony okres użytkowania.
6. Na okres naprawy gwarancyjnej, podobny towar zastępczy nie zostanie wydany.
7. Uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują prawa kupującego do domagania się zwrotu utraconych zysków w związku z awarią produktu.
8. Kupujący zobowiązany jest dostarczyć wadliwy towar do sprzedawcy na własny koszt.


Potrzebujesz porady?

Jeśli trudno ci zdecydować z wyborem, napisz do nas na maila

Zadaj pytanie

Pomóc znaleźć?

Jeśli nie znalazłeś tego, czego szukasz, skorzystaj z wyszukiwarki w sklepie

Nowości 2021

Noworoczna aktualizacja sklepu już tutaj, na naszej stronie!

Oglądaj nowości