Warunki korzystania z serwisu
Warunki korzystania z serwisu
Według niniejszego regulaminu następujące
pojęcia otrzymują definicję:
1) Sklep
internetowy showplus.pl – sklep internetowy, dostępny pod domeną
internetową www.showplus.pl
Administratorem sklepu jest: TMS GROUP SP. Z O. O. z siedzibą w Warszawie, Matuszewska 20/110, 03-876. KRS: 0000716686, NIP: 5213811386, REGON: 369388981
2) Klient – osoba fizyczna
posiadająca pełną lub ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna
lub jednostka organizacyjna dokonująca zakupów w Sklepie internetowym showplus.pl
3) Koszyk – aplikacja Sklepu internetowego showplus.pl w której widoczne są wybrane przez Klienta produkty do
zakupu. Aplikacja umożliwia Klientowi ustalenie i modyfikację danych zamówienia,
w szczególności: ilość produktów, adres dostawy, dane do faktury, sposób
dostawy, formy płatności.
4) Podmiot
realizujący płatność –
zewnętrzny w stosunku do Spółki podmiot, pośredniczący przy realizacji
płatności za pomocą przelewu bankowego lub płatności kartą płatniczą, kartą
kredytową.
§1 Postanowienia
ogólne
1. Niniejszy regulamin określa
zasady korzystania ze Sklepu Internetowego showplus.pl, składania zamówień
na produkty dostępne w Sklepie internetowym showplus.pl, dostarczania zamówionych produktów Klientowi, uiszczania przez Klienta opłaty za zakupy, uprawnienia Klienta do anulowania zamówienia i odstąpienia
od umowy oraz zasady składania i rozpatrywania reklamacji.
2. Do korzystania ze Sklepu
internetowego showplus.pl oraz składania zamówień na produkty, niezbędny
jest:
a) komputer z dostępem do sieci
Internet i przeglądarką internetową typu Internet Explorer, Google Chrome,
Mozilla Firefox, Opera, Safari;
b) aktywne konto poczty
elektronicznej (e-mail).
3. Klient uprawniony jest i
zobowiązany do korzystania ze Sklepu internetowego showplus.pl wyłącznie zgodnie z jego przeznaczeniem.
4. Klient zobowiązany jest do powstrzymywania się od jakiejkolwiek aktywności,
która mogłaby wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie Sklepu internetowego showplus.pl, w tym w szczególności od jakiegokolwiek ingerowania w
zawartość Sklepu internetowego showplus.pl lub jego elementy
techniczne, w tym od dostarczania treści o charakterze bezprawnym. Zabronione
jest wykorzystywanie Sklepu internetowego showplus.pl do celów innych
niż jego przeznaczenie, w tym w szczególności rozsyłanie spamu, prowadzenie na
stronach internetowych Sklepu internetowego showplus.pl jakiejkolwiek
działalności komercyjnej, reklamowej, promocyjnej itp.
5. Spółka – o ile dopuszczają to bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa - nie
ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu
internetowego showplus.pl spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym
działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego showplus.pl, oraz infrastrukturą techniczną Klienta.
6. Przeglądanie asortymentu w Sklepie internetowym showplus.pl nie
wymaga rejestracji. Samodzielne składanie zamówień przez Klienta na produkty
znajdujące się w asortymencie Sklepu internetowego showplus.pl nie wymaga zarejestrowania się zgodnie z postanowieniami § 2
regulaminu.
7. W celu realizacji obowiązków
informacyjnych wynikających z art. 12 ustawy o prawach konsumenta, do
niniejszego regulaminu został dołączony załącznik nr 1 zawierający informację
dotyczącą korzystania z prawa odstąpienia od umowy
§ 2 Rejestracja
1. W celu rejestracji w Sklepie
internetowym showplus.pl (założenia konta Klienta) należy wypełnić
formularz rejestracyjny, podając imię i nazwisko, adres e-mail oraz hasło,
zaakceptować regulamin Sklepu internetowego showplus.pl oraz wyrazić
zgodę na przetwarzanie danych osobowych, w zakresie niezbędnym do nawiązania i prawidłowej realizacji usług
świadczonych drogą elektroniczną oraz do realizacji zamówień
Klienta.
2. Rejestracja w Sklepie internetowym showplus.pl, jak również korzystanie
z funkcjonalności Sklepu internetowego showplus.pl, są
nieodpłatne.
3. Po zarejestrowaniu się w Sklepie Internetowym showplus.pl każdorazowe logowanie odbywa się przy użyciu danych podanych
w formularzu rejestracyjnym.
4. W celu usunięcia konta Klienta ze Sklepu internetowego showplus.pl należy wysłać wiadomość elektroniczną z prośbą o
usunięcie konta wraz z podaniem adresu poczty elektronicznej, aktualnie
zarejestrowanego w Sklepie internetowym showplus.pl.
§ 3 Zasady korzystania ze Sklepu internetowego showplus.pl
1. Logowanie
do Sklepu internetowego showplus.pl odbywa się poprzez wpisanie w
formularzu logowania adresu e-mail oraz hasła podanych przy rejestracji konta
Klienta.
2. Klient,
który zarejestrował konto, może korzystać ze wszystkich dostępnych aplikacji
Sklepu internetowego showplus.pl, w tym składać zamówienia na produkty
dostępne w asortymencie Sklepu internetowego showplus.pl.
3. Spółka
uprawniona jest do zablokowania konta Klienta, jeżeli uzna jego działanie w
ramach Sklepu internetowego showplus.pl za naruszające powszechnie
obowiązujące przepisy prawa, prawa osób trzecich (W szczególności prawa
dotyczące dóbr niematerialnych), dobra osobiste osób trzecich, zasady współżycia
społecznego lub postanowienia niniejszego regulaminu. O zamiarze zablokowania
konta Klienta, Klient zostanie powiadomiony na adres poczty elektronicznej
aktualnie zarejestrowanej w Sklepie Internetowym showplus.pl. Zablokowanie
konta oznacza rozwiązanie umowy z Klientem o świadczenie usług drogą
elektronicznej w trybie natychmiastowym.
4. Spółka
uprawniona jest do usuwania ze Sklepu internetowego showplus.pl wszelkich treści sprzecznych z prawem,
naruszających prawa osób trzecich, dobra osobiste, zasady współżycia
społecznego lub postanowienia niniejszego regulaminu. O zamiarze usunięcia
Materiałów zamieszczonych przez Klienta, Klient zostanie powiadomiony na adres
poczty elektronicznej aktualnie zarejestrowanej w Sklepie Internetowym showplus.pl.
5. Wszelkie
nieprawidłowości w działaniu Sklepu internetowego showplus.pl mogą
być zgłaszane Spółce na adres poczty elektronicznej.. Reklamacje dotyczące
produktów mogą być zgłaszane stosownie do postanowień § 9
regulaminu.
6. Zgłoszenia,
o których mowa w ust. 9 niniejszego paragrafu, będą rozpatrywane w terminie 14
dni od dnia zgłoszenia.
7. Klient
zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy loginu i hasła do swojego konta w
Sklepie internetowym showplus.pl. W granicach wynikających z powszechnie
obowiązujących przepisów prawa odpowiedzialnym za wszelkie działania związane z
posługiwaniem się loginem i hasłem do danego konta w Sklepie internetowym showplus.pl jest Klient, przy czym hasło stanowi informację poufną do
wyłącznej wiadomości Klienta.
§ 4 Informacje
o produktach
1. Informacje o produktach
dostępnych w asortymencie Sklepu internetowego showplus.pl stanowią
zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu
cywilnego.
2. Ceny produktów wskazanych na stronach internetowych Sklepu Internetowego showplus.pl:
a) zawierają podatek VAT i
podawane są w złotych polskich;
b) nie zawierają kosztów dostawy.
Koszty dostawy zależą od sposobu dostarczenia produktu do Klienta, od
wartości oraz wielkości zamówienia i podawane są przy wyborze sposobu
dostawy produktu przez Klienta. Całkowity koszt zamówienia (tj. cena produktów
wraz z kosztami dostawy) wskazany jest w koszyku przed złożeniem zamówienia
przez Klienta.
3. Spółka zastrzega sobie prawo
do dokonywania na bieżąco zmian w cenach produktów oraz do przeprowadzania i
odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych oraz wyprzedaży. Uprawnienie,
o którym mowa w poprzednim zdaniu, nie ma wpływu na zamówienia złożone przed
datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży.
4. Promocje w Sklepie internetowym showplus.pl nie podlegają
łączeniu, o ile regulamin danej promocji nie stanowi inaczej.
§ 5 Warunki
realizacji zamówień
1. Klient może składać zamówienia
na produkty dostępne w asortymencie Sklepu internetowego showplus.pl przez siedem dni w tygodniu i dwadzieścia cztery godziny
na dobę.
2. W celu złożenia zamówienia należy:
a) zalogować się do Sklepu
internetowego showplus.pl;
b) wybrać produkt będący przedmiotem zamówienia, a
następnie kliknąć przycisk „Zamówienie” (lub równoznaczny);
c) wpisać dane odbiorcy zamówienia oraz adres, na
który ma nastąpić dostawa produktu. W przypadku wybrania dostawy kurierem
Klient może dodatkowo wpisać swój numer telefonu do kontaktu z kurierem.
d) wybrać rodzaj przesyłki
(sposób dostarczenia produktu);
e) wpisać dane do faktury, jeśli
są inne niż dane do odbioru zamówienia, jeżeli Klientowi ma zostać wystawiona
faktura VAT;
f) kliknąć przycisk „Zamówienie”;
3. W przypadku płatności z
góry – opłacić zamówienie jednym z dostępnych sposobów płatności. Przedmiot
zamówienia może być dostarczony Klientowi na adres wskazany przez Klienta w
zamówieniu (kurierem lub pocztą);
4. Złożenie zamówienia przez Klienta oznacza złożenie Spółce oferty zawarcia
umowy sprzedaży (kupna) zamówionego produktu.
5. Po złożeniu zamówienia, na adres poczty elektronicznej Klienta wskazany w
koncie Klienta zostanie wysłane potwierdzenie otrzymania przez Spółkę
zamówienia złożonego przez Klienta. Jeżeli realizacja zamówienia jest możliwa,
na adres poczty elektronicznej Klienta wysłana zostanie wiadomość elektroniczna
z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji. Potwierdzenie przyjęcia
zamówienia jest oświadczeniem Spółki o przyjęciu oferty, o której mowa w ust. 4
powyżej.
6. Spółka zastrzega sobie prawo ograniczenia sposobów dostawy oraz form
płatności w odniesieniu do danych produktów, kategorii produktowych lub ilości
zamawianych produktów.
7. W przypadku braku w zasobach Spółki zamówionego produktu lub braku
możliwości realizacji zamówienia Klienta z innych przyczyn, w tym także, jeśli
zakup ich od dostawców Spółki nie będzie możliwy w czasie przewidzianym na
realizację zamówienia, Spółka poinformuje Klienta o zaistniałej sytuacji
wysyłając wiadomość na wskazany przez Klienta adres e-mail lub przekaże
informację drogą telefoniczną na numer wskazany przez Klienta, w terminie
wynikającym z powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
8. W przypadku, gdy realizacja części zamówienia nie będzie możliwa, Spółka
może zaproponować Klientowi:
a) anulowanie całości zamówienia
(w przypadku wyboru tej opcji przez Klienta Spółka będzie zwolniona z obowiązku
realizacji zamówienia);
b) anulowanie zamówienia w
części, w której realizacja nie jest możliwa w wyznaczonym terminie (w
przypadku wyboru tej opcji przez Klienta zamówienie zostanie zrealizowane w
części, przy czym Spółka będzie zwolniona z obowiązku jego realizacji w
pozostałym zakresie);
c) podział zamówienia i
wyznaczenie nowego terminu realizacji w odniesieniu do tej części zamówienia,
której realizacja nie jest możliwa w pierwotnie wyznaczonym terminie (w
przypadku wyboru tej opcji przez Klienta wysłanie składających się na
zamówienie produktów zostanie dokonane w kilku odrębnych przesyłkach, zaś
Klient nie będzie ponosił dodatkowych kosztów związanych z podziałem zamówienia
na kilka wysyłek).
9. W przypadku gdy Klient nie
wybierze żadnego ze sposobów realizacji zamówienia, o którym mowa w
ust. 8 niniejszego paragrafu (w tym również w przypadku braku możliwości
nawiązania kontaktu z Klientem z przyczyn nie leżących po stronie Spółki),
Spółka dostarczy Klientowi produkty, co do których zamówienie może być
zrealizowane w terminie. W pozostałym zakresie zamówienie zostanie anulowane, o
czym Klient zostanie powiadomiony na adres poczty elektronicznej wskazany w
koncie Klienta. Klient może odstąpić od umowy w zakresie, w jakim została
zrealizowana, na zasadach określonych w § 11 regulaminu.
10. W przypadku gdy Klient nie podejmie żadnej decyzji w sytuacji, o której
mowa w ust. 11 niniejszego paragrafu (w tym również w przypadku braku
możliwości nawiązania kontaktu z Klientem z przyczyn nieleżących po stronie
Spółki), Spółka może anulować zamówienie w całości.
11. W przypadku anulowania zamówienia w sytuacji wskazanej w ust. 9-10
niniejszego paragrafu, jeśli zapłata za przedmiot zamówienia została dokonana z
góry, Spółka zwróci Klientowi zapłaconą kwotę (lub jej części w przypadku
realizacji zamówienia w części) zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami
prawa. Zasady zwrotu należności zostały szczegółowo opisane w § 12
regulaminu.
12. W przypadku podania przez Klienta błędnych lub niedokładnych danych, w tym
w szczególności błędnego lub niedokładnego adresu, Spółka nie ponosi
odpowiedzialności za niedostarczenie lub opóźnienie w dostarczeniu przedmiotu
zamówienia w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie.
§
6 Modyfikacje zamówienia
1. Klient może dokonywać zmian w
zamówieniu aż do momentu nadania przez Spółkę przesyłki z przedmiotem
zamówienia do Klienta (status realizacji zamówienia widoczny jest w koncie Klienta
w zakładce „Moje konto”). Zmiany mogą dotyczyć
rezygnacji z całości bądź z części produktów składających się na zamówienie,
zmiany w adresie dostawy lub zmiany danych na fakturze. W przypadku rezygnacji
z zamówienia (zarówno w całości jak i w części), jeżeli zapłata została
dokonana z góry, zwrot ceny sprzedaży (odpowiedniej części ceny sprzedaży)
nastąpi w terminie 14 (czternaście) dni od dnia otrzymania rezygnacji Klienta
przez Spółkę. Zasady zwrotu należności Klientom zostały szczegółowo opisane w §
12 regulaminu.
2. Zmian w zamówieniu można dokonywać na stronie Sklepu internetowego showplus.pl w zakładce
"Moje konto" albo
napisać na maila lub zadzwonić pod numer telefonu podany na stronie
internetowej
3. Klient otrzyma potwierdzenie dokonania zmian lub anulowania zamówienia na
adres poczty elektronicznej wskazany przez Klienta w procesie składania
zamówienia.
§ 7 Formy
płatności i rozpoczęcie realizacji zamówienia
1. W przypadku gdy przedmiot
zamówienia ma być dostarczony na terenie Polski, zapłaty można dokonać:
a) podczas odbioru przedmiotu
zamówienia w magazynie Spółki - gotówką, kartą płatniczą w jednym z
systemów płatności elektronicznych akceptowanych w danym momencie przez Spółkę;
b) podczas odbioru przedmiotu
zamówienia po dostarczeniu go przez Pocztę Polską lub firmę kurierską -
gotówką;
c) przed odbiorem przedmiotu
zamówienia (płatność z góry) - przelewem bankowym, kartą płatniczą w jednym z
systemów płatności elektronicznej akceptowanym w danym momencie przez Spółkę.
2. W przypadku gdy przedmiot
zamówienia ma być dostarczony poza granicami Polski, zapłaty można dokonać
przelewem bankowym lub kartą płatniczą w jednym z systemów płatności
elektronicznej akceptowanym w danym momencie przez Spółkę.
3. Klient nie ma możliwości
zapłacić za część zamówienia z góry a za część zamówienia przy odbiorze. Forma
płatności może być uzależniona od rodzaju produktu i/lub miejsca odbioru
zamówienia.
§ 8 Czas realizacji zamówień
1. Spółka zamieszcza na stronie
internetowej Sklepu showplus.pl przedstawiającej dany produkt informację o
liczbie dni roboczych tj. dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem
dni ustawowo wolnych od pracy, w ciągu których nastąpi nadanie przesyłki z
przedmiotem zamówienia. Powyższa informacja to orientacyjny czas liczony
od momentu przyjęcia zamówienia do realizacji chwili wysłania przedmiotu
zamówienia do Klienta za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.
Czas realizacji zamówienia jest podawany z uwzględnieniem terminu
skompletowania wszystkich zamówionych produktów. Czas realizacji
zamówienia uzależniony jest od dostępności danego produktu.
2. Na terenie Polski
przedmiot zamówienia może być odebrany osobiście w siedzibie Spółki 7 dni w
tygodniu w godzinach od 8.00 do 18.00 lub dostarczony za pośrednictwem Poczty
Polskiej lub firmy kurierskiej pod wskazany przez Klienta adres na
następujących zasadach:
- paczki do 30 kg wysyłane są
Poczta Polską lub firmą kurierską
- paczki od 30 do 400 kg wyłącznie firmą kurierską
3. Poza terenem Polski przedmiot
zamówienia jest dostarczany za pośrednictwem Poczty Polskiej albo firmy
kurierskiej pod wskazany przez Klienta adres.
4. Koszt dostawy towaru podawany jest podczas składania zamówienia. Dla
większych przesyłek koszty uzgadniane są indywidualnie z zamawiającym za pomocą
e-mail lub telefonicznie. W każdym przypadku, Spółka poinformuje Klienta o
całkowitym koszcie wynikającym z zawartej umowy (cena produktu plus koszty
wysyłki).
5. Spółka nie ponosi
odpowiedzialności za wydłużony czas dostawy lub brak dostawy z powodu podania
przez Klienta nieprawidłowych lub niepełnych danych, w tym nieprawidłowego lub
niepełnego adresu dostawy.
§ 9 Warunki reklamacji
1. Klient,
nabywający produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub
gospodarczą, ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 (dwóch) lat od daty
wydania mu danego towaru, o ile w terminie dwóch miesięcy od dnia, w którym
stwierdził niezgodności dostarczonych produktów z umową, zawiadomi Spółkę o
stwierdzonej niezgodności. Pomóc znaleźć? Jeśli nie znalazłeś tego, czego szukasz, skorzystaj z wyszukiwarki w sklepie
2. Spółka w ciągu
14 (czternaście) dni kalendarzowych ustosunkuje się do reklamacji Klienta i
powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.
3. Warunkiem
koniecznym, aby Spółka rozpatrzyła reklamację, jest dostarczenie jej przez
Klienta reklamowanego produktu lub produktów wraz z dowodem zakupu tego
produktu (produktów) od Spółki i opisem reklamacji.